joi, 6 mai 2010

Felinarul lui Fred

No, cred ca trebuie sa va explic ce e cu poza asta...dar inainte de asta, va invit sa trageti vreo doua fumuri, poate va dati seama ce am vrut sa fac...






Hm...nu cred ca merge, asa-i?
No, hai sa va explic eu...Felinarul asta e a lui Fred...Fred Astaire din filmul clasic "Singing in the Rain"... Nu prea cred ca seamana, dar am incercat si eu ce am putut...Data viitoare, daca voi avea noroc, poate o sa prind o ploaie si ceva balti in jurul stalpului...cred ca va arata altfel, nu?

No, sa va arat totusi despre ce e vorba...

4 comentarii:

  1. Mie îmi place. Şi ideea. Recunosc, nu înţelegeam fără explicaţie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Vladimir :)
    Cred ca nici eu nu as fi inteles daca eram in locul tau... :D

    Tinem legatura!

    RăspundețiȘtergere
  3. There is no Fred Astaire in Singing in the Rain! Try Gene Kelly ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Branix, este si Fred Astaire...sunt sigur de asta...altfel nu puneam titlul asta :)

    Mersi oricum de comentariu!

    RăspundețiȘtergere